Sunday 16 November 2014

Minimalizm ciąg dalszy: makijaż

Było już o minimalizmie w szafie, teraz o kosmetyczce.

Odkąd zainteresowałam się minimalizmem, około rok temu, nie kupowałam żadnych nowych produktów do makijażu poza tym co mi się kończyło. Teraz po roku zakupowej abstynencji ostatecznie doprowadziłam szufladę z kosmetykami do porządku i kupiłam do czego mi brakowało. Oto mój zestaw:


1.Baza
Mam cerę mieszaną ze skłonnością do tłustej strefy T
Obecnie nie mam żadnych ‘wrogów”, jeśli się pojawiają to zwykle w okolicy brody. Na co dzień muszę więc tylko wyrównać koloryt i od około pół roku używam do tego mieszanki Gowoonsesang Brightening Balm i Primer BB Protektor z polecenia Nissiax83
Jestem z tego połączenia bardzo zadowolona i nie będę go zmieniać

2. Korektor
Używam go głównie do zakrycia worków pod oczami. Teraz jest to NipFab Complexion Corrector Cream Eye Light 

3. Zalotka i mascara
Wypróbowałam wiele tuszów do rzęs i odkąd nie mogę nigdzie już dostać mojej ukochanej Loreal Telescopic Waterproof obecnie testuje mini  Clinique High Impact Mascara Black.Jest w porządku ale nie kupiłabym dużego opakowania ze względu na cenę. Zalotkę mam zwykłą drogeryjną.

4. Ołówek do brwi
Moje brwi są ciemne i gęste ale po latach maltretowania mają braki
wypełniam je ołówkiem Sleek Makeup Eyebrow Stylist (Dark)
Bez orgazmu- jest OK, szczoteczka na końcu jest dużym plusem.

5. Liner w płynie
Gdybym się uparła mogłabym używać czarnego cienia na mokro ale lubię trwałość i wygląd eyelinera w płynie, Używam go też do ‘tightlining’ Teraz jest to Loreal 

6. Pędzle
Przez lata używałam pędzli kupionych to tu, to tam. Żadnym nie byłam zachwycona i były teraz na tyle zdziadziałe ze bez wyrzutów sumienia zastąpiłam je małym zestawem Nic’s Picks Real Techniques. Jest tu
duo-fiber pędzel do pudru (używam go do bronzera), pędzel do różu, ścięty pędzel do cieni (idealny do rozcierania cieni w załamaniu powieki), pędzelek do nakładania cienia bazowego (często tez jeśli używam cienia typu shimmer używam po prostu palca) i na koniec mały ścięty pędzel do kresek- idealny (nie za miękki, nie za twardy takiego szukałam od dawna)

7. Zestawy cieni i róży
Podobnie jak z pędzlami przez lata eksperymentowania udało mi się zgromadzić całkiem pokaźną kolekcje cieni i róży. W drodze do minimalizmu wielu z nich się pozbyłam kilka miesięcy temu ale dopiero teraz wystawiłam pozostałe na sprzedaż, oddalam i wyrzuciłam. Został mi róż mac i paletka dior które lubię i mam do nich sentyment bo dostałam te produkty od mojej kochanej siostry ale jestem nimi znudzona. Odłożyłam je wiec do kosmetyczki z zapasami (patrz punkt 8) i na pewno do nich wrócę a tymczasem zdecydowałam się na zakup dwóch palet z NARS. Niestety nic naturalnego nie wpadło mi w oko. Wyszłam z założenia że jeśli z palet tych będę korzystać codziennie muszą być dobrej jakości i muszą mi się w stu procentach podobać, żeby codzienny makijaż sprawiał mi przyjemność. Jeśli nie chcecie tyle wydawać polecam palety Sleek, lub też złożenie własnych zestawów z np. Inglot lub Mac.

And God Created the Woman Palette 
Barwy cieni dokładnie w moim stylu, są tu maty jak i shimmery, niesamowicie dobrej jakości. Łatwo o makijaż dzienny jak i mocniejszy. Jestem bardzo zadowolona.
Dołączony pędzelek sprzedałam na eBay a bazę używam- jest bardzo dobra.
Paleta kosztowała £40.50 więc £6.75 za cień- wychodzi o połowę taniej niż cienie Mac.

Virtual Domination Cheek Palette
Jest tu słynny bronzer Laguna, highlitghter Miss Liberty  i 3 róże: Sex Fantasy, Deep Throat,  Final Cut . Nie potrzebuje nic więcej. Ponownie produkt wg. mnie drogi bo kosztował £45.00 ale za produkty te osobno (w ataku psychozy) zapłaciłybyście £117 a są niesamowicie dobrej jakości i bardzo przyjemnie mi sie z nich korzysta.

8. Kosmetyczka z zapasami
Tu mam wszystkie rzeczy z których nie korzystam na co dzień (produkty na ‘zadania specjalne' i te którymi się znudziłam ale nie chce wyrzucić: wcześniej wspomniany róż mac, paletka dior, szminka i konturówka, baza do twarzy i puder- używam tylko na specjalne okazje kiedy makijaż musi się trzymać extra długo) i zapasy (tusz do rzęs, wkłady do zalotki)

Napiszcie mi koniecznie co o tym myślicie i podzielcie się proszę waszymi sprawdzonymi produktami do brwi, eyelinerami i mascarami bo tylko te będę odkupywać.
Pozdrawiam!













No comments:

Post a Comment