Tuesday 25 November 2014

Polecam- ulubione kanały You Tube

Dzisiaj chcę się z Wami podzielić moimi ulubionymi kanałami na You Tube
Jest tego trochę wiec przechodzę od razu do rzeczy.

YT po Polsku

Nissiax 83 
Nissiax śledzę od jej początków na YT, więc już 5 lat! Zaczęło się od tematów kosmetycznych, teraz jest też między innymi bieganie, minimalizm i dieta wegańska. Darzę ją ogromną sympatią, szanuje ogromnie jej opinie, bardzo dużo kosmetyków kupiłam z jej polecenia i sprawdziły się u mnie znakomicie. Cieszy mnie każdy nowy filmik.

Nissiax ma też bloga którego regularnie odwiedzam.

Kasia D
U Kasi znajdziecie przede wszystkim profesjonalne porady dotyczące pielęgnacji cery. Filmy są zawsze w 100% dopracowane, recenzje kosmetyków wyczerpujące, Kasia to kopalnia wiedzy a każdy filmik to czysta przyjemność! Bardzo lubię też oglądać jej ulubieńców nie kosmetycznych.

mayathebee2626
Weganizm i od niedawna minimalizm. Zakupy, co jem, odpowiedzi na często durne pytania widzów- tu dowiecie się wszystkiego o diecie wegańskiej od strony praktycznej. Maja jest bardzo cierpliwa pomocna i niesamowicie inspiruje.

VeganPower
Kanał o weganiźmie, dzienniki żywieniowe, treningi. Potrzebujesz motywacji? to filmiki dla Ciebie!

Szusz
Weronika opowiada o kosmetykach i modzie ale kręci też przemiłe vlogi. Dla mnie jej filmiki to jak wyjście z kumpelą na kawę.

megilounge
Megi niestety od jakiegoś czasu nie nagrywa ale mam nadzieje że do nas wróci..
Jest to kanał głownie kosmetyczny, znakomite recenzje produktów! Megi jest przemiła, śliczna i inteligentna.

nieesia25
Z Agą jestem od początku jej kanału, filmiki głownie kosmetyczne ale też recenzje produktów i porady dotyczące mody i gotowania.Może nie we wszystkich kwestiach bym się z Agą zgodziła, jej wesołe trajkotanie zawsze wprowadza mnie w dobry humor :)


YT po Angielsku

model recommends YT i strona
Tematyka głownie kosmetyczna, Ruth jest przesympatyczna i zna się na rzeczy.

how Jen does it
Kanał o organizacji, sprzątaniu, budżetowaniu i gotowaniu
Jen dzieli się jadłospisami, przepisami i różnistymi trickami pani domu.

Lily Pebbles
kanał kosmetyczny, recenzje produktów, makijaże i vlogi.

LightbyCoco
Kanał o minilamiźmie, znalazłam ją gdy szukałam pomocy z urządzeniem capsule wardrobe i w jeden dzień obejrzałam wtedy jej wszystkie filmiki.

Lisa Eldridge YT i strona

Lisa to bardzo znana makijażystka, Inteligentna i dowcipna, oglądanie jej tutoriali makijażu to sama przyjemność.

lisagusto
Lisa dzieli się głownie zdrowymi przepisami i naturalną pielęgnacją.

Mary's Test Kitchen
Łatwe przepisy wegańskie


AjahnBrahmRetreats & BuddhistSocietyWA
Wykłady Ajahna Brahma

blogilates
Kanał super energicznej Cassey to kopalnia mini zestawów ćwiczeń pilates znanych jako POP pilates.


I to tyle na dzisiaj
Kanałów w mojej subskrypcji jest oczywiście więcej, to tylko moje perełki

Ulubionymi stronami i blogami podzielę się z Wami już niebawem.

No comments:

Post a Comment